Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

söndag 12 februari 2012

Vårkänslor & prestationsångest!!

Idag var det ju helt fantastiskt ute!! Solen sken och värmde så himla skönt, det stod +13 på vår termometer.
I Like!! Fåglarna kvittrar ute, hönsen börjar lägga ägg och smågrisarna, ja! se själva vad dom gör på
vårkanten....


Jag skulle inte byta ut det mot något, att bo på landet och ha närheten till naturen.

Och så infann sig den berömda prestationsångesten. Idag så kom känslan över mig att jag är nog inte så bra på att träna hund som jag inbillar mig!! Hm jag vet inte varför vi har ju inte haft något bakslag direkt. MEN däremot så gick ju mitt bollplank och blev mammaledig. Och då har jag ju ingen att träna med och ingen att få pep ifrån. Hm! får lösa det på något sätt.

Om en vecka åker vi ju ner till Kalmar på träningshelg/vecka, så då ska jag suga musten ur både Emma och Jonas :) Jag längtar efter dom, så goa människor, synd att vi bor typ 50 mil ifrån varandra. Men å andra sidan så får vi lite minisemester då och då, det är bra.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar