Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

tisdag 7 februari 2012

Det kan inte vara fel!!

Ikväll var jag på ytterligare en presentation för Unicity, Det är ju svårt att ta in all information på bara ett tillfälle. Och jag känner mig än mer övertygad idag. Detta är ju ingen ersättning för någonting annat, utan ett tillskott i form av 100% naturliga produkter. De är så pass säkra på att deras produkter fungerar så de lämnar till och med 60 dagars pengarna tillbaka garanti på det man köper, jag tror jag skrev 30 förut.

Sååå man kan ju bara gå som vinnare ur detta då det bara är naturliga produkter som inte stör annan medicinering eller vad man kan ha för argument, man kan ju heller inte säga att inga naturprodukter fungerar om man faktiskt inte ger det en chans. Varför är annars Aloe Vera eller Noni så poppis.

Vi kommer faktiskt att göra ett test, Freddan  kommer under en månad att ta Slim som förbättrar kolestrolet, håller blodsockret på en jämn nivå, har fettförbrännande egenskaper, verkar uppiggande mm, Då får vi ju svart på vitt om det fungerar eller ej.

Vi är så otroligt negativa i det här landet, det vi inte känner till är farligt och det måste finnas en hake. Jag själv har använt Forever living products, Aloe Vera produkter, och tycker att de är fantastiska, varför skulle inte någon annan kunna göra något som är minst lika bra tänker jag, forskningen går ju framåt....

Unicity är så nya i Sverige att de inte främst söker människor som vill köpa, utan franchisetagare som vill hjälpa bolaget att växa i Sverige. Och till skillnad från andra aktörer i samma bransch så är utdelningen riktigt bra.

Jag kommer ordna en presentation i slutet av Februari eller början på Mars och hoppas att ni är många som är villiga att ge det en chans och komma och lyssna.

Livet är för kort för att må dåligt....
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar