Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

söndag 19 februari 2012

I dag är jag glad!!

Sitter i soffan och har en skön känsla i kroppen...
Fick en skön massage av bästa Åsa på dan, åt god mat med familjen, tränat båda hundarna och det går åt rätt håll. Fick ett sms som gav mig en egoboost.

Ser riktigt mycket fram emot veckan då vi ska åka till Kalmar för att mysa och träna hund, stoppa hos syrran på vägen och kramas lite. Plus att vi på vägen hem har med oss en ny familjemedlem. Spännande.
Framför allt så sitter jag här och känner en enorm kärlek för min Man och mina barn, ( och mina hundar).
Jag lever inte i lyx, har inte mycket pengar, men jag är omgiven av fantastiska människor med mycket kärlek och det gör mig rik. <3


1 kommentar: