Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

torsdag 2 februari 2012

Nytt år! Unna dig själv energi och wellness med hjälp av naturen!

Hej på er alla....

Jag tror på naturen och dess stärkande krafter i form av gojibär, blåbär, aloe vera mm. Och jag har för några dagar sedan blivit presenterad för en i Sverige ganska ny produkt. Och även fått möjlighet att sprida detta vidare. Företaget heter Unicity www.unicity.net och har en hel del olika produkter men har i Sverige satsat mest på Slim och Matcha.

Slim: Är en produkt som b.la ökar förbränningen, ger en ökad mättnadskänsla, håller blodsockret på en jämn nivå för att nämna några saker, vill också poängtera att detta inte är någon diet utan en  proteinrik dryck, full med kostfibrer som man tar två gånger per dag innan måltid, för att öka mättnadskänslan så att man automatiskt inte äter lika mycket. Som en bonus förutom viktnedgång och det jag nämnde innan får man förbättrat kolestrol, ökad energi mm.
Detta passa strålande för alla men lite extra till er som börjar bli lite äldre och har lättare att samla på fett än att förbränna det, alt om man har div sjukdomar som gör att man faktiskt inte kan röra på sig så mycket som man borde.


Matcha & Matcha Focus: Är en dryck som man kan dricka som ett grönt thé eller en kall dryck, Den motsvarar effekten av en energidryck typ Red Bull, men med bara naturliga produkter, inte illa va! Dessa drycker är fulla med b.la antioxidanter som håller sjukdomar borta, speciellt bra den här årstiden. Jag har druckit dom och kan säga att det funkar:)
 Om man vill prova någon av dessa produkter så köper man dom via mig, antingen en månadsförbrukning eller tre månader så blir det billigare, oavsett så är det full  pengarna tillbaka garanti om man inte är nöjd. Man köper produkterna genom mig eller via internet och då kommer de hem direkt i brevlådan.

Som vanligt när jag hittar något jag gillar så vill jag att alla ska få veta...

Så blir du lite nyfiken och skulle vilja veta mera eller köpa denna produkt av mig, så hör av dig bums!!

Kom igen och satsa på dig själv, provar man inte vet man ju inte heller vad man missar.
Finns också möjlighet att tjäna pengar på detta :) Är du intresserad av att höra en presentation, så kan du hänga med mig.


Kontakta mig genom linda_wahlberg@hotmail.com alt. Facebook, Linda Wahlberg Sjöwall


Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar