Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

lördag 11 februari 2012

Myyslördag!

Sitter nedsjunken i soffan och myser, vedspisen i köket knastrar för fullt.


Jag är lite trött måste jag erkänna, det har varit full fart den här veckan och mycket saker som jag inte brukar göra, och då blir min hjärna lite trött. Och så tror jag faktiskt att vårförkylningsbacillen har entrat min kropp. Idag har vi varit på bandy, killarna vann. Stolt morsa idag igen. Imorgon spelar de igen fast då stannar vi hemma faktiskt och tittar på sport på tv istället!!!

God mat har vi ätit, tack till min älskade man som stod för den varan idag. Ja jag diskade faktiskt först. Inte alltid så kul att vara 6-8 personer utan diskmaskin...Men man blir ren om händerna i alla fall.

Keesha har fått sig lite träning, vi introducerade apporten idag, och hon är som alltid, fantastisk min lilla kicka<3. Tyvärr för mig och grattis till Frida och Jonas som ska ha bebis snart, vilket innebär för min del att Frida är mammaledig och jag får hitta någon annan att träna för under sommaren, surt, jag gillar ju Frida och så är det nära och bra.... Jaja åker snart ner till Kalmar igen, träningshelg det ska bli mycket roligt :)

Keesha 8 mån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar