Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

torsdag 8 december 2011

Sveriges svar på Caesar Millan!!

Det står det på Bengt Rödstets bil, Bengt och hans fru Gunilla var på skolan och föreläste hela dagen. Vår hund Aranja skulle agera problemhund... blev inte riktigt som Bengt hade tänkt sig tror jag, kändes som han hade förväntat sig ett monster. In kommer vi i klassrummet där det ligger sex hundar tror jag de hade med sig plus några till. Och guess what!! Aranja sa inte ett ljud.... som vanligt när man pratar hund så går min mun i ett, jag älskar fenomenet hund och känner hur hela kroppen fylls av energi, där har vi det igen, energi! Det är bra grejor det. Det är därför jag har valt att satsa yrkesmässigt på hundar för de får mig att må skitbra.

Min filosofi är att följ dina drömmar och din magkänsla vi har bara ett liv, och det är för kort för att må dåligt. Det finns det tillräckligt med saker som kommer att göra de ändå under livets gång. Sen jag träffade Freddan har vi förverkligat de flesta drömmar vi har haft, allt har inte blivit jättebra men vi har haft skitkul och lärt oss massor om både människor, företag och allt möjligt. Lärt känna massor med härliga människor och upplevt platser vi inte skulle gjort annars. Liten utsvävning bara :)

I alla fall så är det alltid bra att få lite att fundera på, och ni kan ju tro vad vi snackar om i stugan idag. I morgon blire lite sjukhusbesök med mannen, sen tar vi helg med klassfest, kompisar som ska sova över och bandy. Som det ska med andra ord... Just det! Lite pirrig är jag oxå, åker ju till Kalmar och blacknecks nästa vecka.

<3 Mussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar