Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

söndag 4 december 2011

Idag föds ännu en ny blogg!!

Jag har funderat länge, väldigt länge. Idag var det dags...Bloggen är skapad, förhoppningsvis kommer den att kunna hjälpa mig och kanske andra att komma tillbaka och bli en hel människa igen, full med energi :)  Det finns så mycket tankar och känslor som måste ut.
De senaste åtta åren har varit de absolut bästa i mitt liv, jag har mött den STORA kärleken, förverkligat drömmar, upplevt att inget är omöjligt och framför allt tillsammans är vi starka. De har också utsatt mig och min familj för de hårdaste prövningarna. Vi har förlorat vår älskade dotter och syster Wilma, min man har varit nära att lämna jordelivet två gånger, senast i augusti i år. Vår dröm att öppna en restaurang gick åt skogen under finanskrisen 2008. Kvar stod vi med en superkass ekonomi, min man var jättedålig och åkte in och ut på sjukhus med ambulans, men inget var fel sa dom. Han blev sjukskriven och jag kort därefter, när vi fick reda på att han hade ett medfött hjärtfel och det blev akut operation klarade jag inge mer jag gick in i "väggen" då för tre år sedan och kämpar för att komma tillbaka. Detta bland mycket annat kommer ni att få läsa om här hos mig....

<3Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar