Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

måndag 26 december 2011

Julen är för mig en tid för lugn och ro!!

Julhelgen är alldeles snart över, vi har haft en riktigt skön helg precis som jag vill ha den, inget stress utan bara mys,  lugn och ro. Vi har bara Hannah hemma den här julen, och tro det eller ej men det är skönt att ha barnen varannan jul. Det blir ju en aning stojjigare med sex barn hemma på julafton. Hade man fått välja så hade de jag ju velat ha dom här, men när det nu är som det är så måste man ju se det positiva i det hela.

Vi firade julafton hemma hos familjen Lasse Åberg, det är ju lite lustigt med tanke på att han finns på varenda affisch på stan. Men vi tänker ju inte så eftersom vi känt familjen så länge. Hannah har glidit omkring i en prinsessklänning och en tiara som hon fick av Lasse hela helgen, förövrigt den som är avbildad i litografin förmögenhetskatt. Just nu sitter den på mitt huvud.... nyss på Aranjas. Vi är prinsessor hela bunten :)
Vi hade i vilket fall en riktigt skön dag med fantastiskt god mat och dryck. Och som alltid mycket kärlek <3. Tanken var att det skulle bli en tidig kväll men klockan var 02,30 när vi kom hem. Igår och idag har vi gjort så lite som möjligt...Skööönt.

Jag har också fördrivit min tid med att göra olika saker av ståltråd, det är så himla roligt och blir så snyggt. Carina fick en mistel i julklapp, den var superfin. När jag lärt mig lägga upp bilder här kan ni få se.....

Må så gott
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar