Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

söndag 11 december 2011

Bandymatch mot Storvreta och Tredje Advent!

 Tredje advent och knappt nån snö alls, man har blivit bortskämd de senaste åren. Men jag vet inte, jag gillar lite snö och när det är mellan -1 till-10. Lite mer snö bara så är det perfekt. För ungarnas del verkar det inte spela så stor roll, några vita flingor på marken, iskana på uppfarten och de är strålande glada :).

Stolt morsa blev man idag oxå, Tobbe gjorde ett mål av sex och två assist, Mackan gjorde ett strålande jobb som högerback, han spelade lugnt och kontrollerat gjorde sitt jobb och de andra fick sköta sina possitioner. Tidigare har han blivit så ivrig att han sprungit och gjort hela lagets jobb, men så blev han utnämnd till årets duracellkanin också. :) Shit va bra de spelade allihop, ser fram emot att se p00-01 om några säsonger. Akta er säger jag bara....

I morgon blir det packa och fixa lite på dan, på kvällen kommer Jossan och hämtar mig, vi sover hos dom och åker tidigt på tisdag. Spännande.... Mysigt och sticka iväg med goa tjejerna på lite äventyr:) 
Men vi ska inte ropa hej än, Freddan är dunderförkyld och får han feber är det bara att åka in på sjukhuset. Vi håller tummarna att vi har turen med oss den här gången.

Imorgon ska jag berätta lite om hur små förändringar kan göra STOR skillnad i livet med våra hundar. Här hemma skäller t.ex. inte våra hundar längre när det knackar på dörren.
/ Mussi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar