Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

onsdag 18 april 2012

Introduktion på hemtjänsten!!

I dag jobbade jag min tredje dag på hemtjänsten, jag går dubbelt med en annan personal och åker olika rutter så jag ska få träffa alla kunderna. På fredag ska jag vara inne i huset ock lära känna de som bor där, samt att jag på fredag ska få deligering på medicin så att jag kan åka ut själv sen, det känns lite pirrigt att fara iväg ensam men det kommer det å andra sidan göra hur länge man än drar ut på det. Så det är bara att ta tjuren vid hornen.
Jag har redan fått hela nästa vecka inbokad så jobba får jag ju... det är skönt att köra på nu i början så man kommer in i olika rutiner mm för jag gillar inte att vara den som inte kan och måste fråga om allt, men alla är ju nybörjare nån gång :) 
Arbetskamraterna verkar vara ett glatt gäng både tjejer och killar som får en att känna sig välkommen och omtyckt.
Det här känns bra och jag tror att jag kommer att trivas med det här jobbet :)

1 kommentar:

  1. Vad härligt Linda! Hoppas att det fortsätter kännas lika bra!

    SvaraRadera