Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

lördag 7 april 2012

Sämre avslutning på en bra dag!!

Ja det blev det igår...
Vi satt och tittade på  Let´s Dance i går, när det var slut gick barnen och lade sig. Älskar barnen över allt men det är faktiskt lite skönt när det blir vuxentid. Snabba Cash hade börjat på ettan, vi har inte sett den så vi kollade. I filmen var det en liten flicka som spelade dottern till en av gangstrarna, jag blev så illa till mods att jag till slut låg och grät och mådde skitdåligt, och jag kunde inte sluta gråta... massa tankar for runt, allt som våra barn har gått igenom senaste åren, känslan av att man inte räcker till som förälder, allt som Freddan och jag går igenom på alla olika plan. Ångesten över påsken när alla barnen är här och det ska va mat och påskägg, de vill att man ska gömma fixa och dona, för mig blir det bara stress... det är inte billigt att köpa sex påskägg med godis. Inget är billigt. Ibland så skulle det va så skönt att slippa tänka och bara göra. Vi är riktigt bra på att fixa och trixa och vara positiva, men så behövs det en sån liten grej som en flicka på tv så orkar man inte hålla ihop.

Jag gick och la mig när Freddan och jag hade setat och snackat lite, bäddat rent i sängen, skönt. Då kommer vår äldsta son ner och ser ut som han går i sömnen, vi har toan innanför vårt sovrum så han kom i till mig stannar till utanför toadörren och spyr som en hel karl. Sen kan ni tänka vad jag gjorde nästkommande timme.

Idag är det en ny dag och solen skiner.

Glad Påsk!!

<3

2 kommentarer:

  1. Men herregud vilken dag du haft! <3 vilket jobbigt avslut .... Har inte sett snabba cash, kanske inte vågar det. Jag som varit på semester och Lyxat till det i ett par dagar skäms lite när jag läser ditt inlägg! Jag tycker att ni e grymma! Har två påskägg över som det står Sjöwall på <3

    SvaraRadera
  2. Du e´så go... Du ska inte skämmas över att du har haft en härlig helg, det är väl hur mysigt som helst att kunna göra nåt sånt med sitt barn. För det mesta är jag ju positiv men ibland dippar det. Madde du ger en härlig energi och det är alltid lika mysigt att träffa dig. Och Grattis till blivande familjemedlemmen.
    Kram

    SvaraRadera