Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

fredag 6 april 2012

Grattis till mig :)

För jag har fått jobb, Japp så är det. Igår var det infomöte och förhoppningsvis nästa vecka kör jag igång. Jag kommer att vara inom hemtjänsten i Örsundsbro, åka runt härute på vischan, jag tror jag kommer gilla det....
Eftersom min lilla plan är att utbilda mig till undersköterska så känns det kanon att få möjlighet att jobba med det. Hade nån sagt till mig för fem år sen att jag skulle arbeta med detta hade jag sagt nä nä inte jag ... men man vet aldrig vad som händer. Information efter första arbetsdagen kommer.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar