Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

söndag 15 april 2012

Hur illa kan det lukta!!

Har haft en härlig helg med skönt häng... Igår med älsklingarna från Bålsta, idag med homies från Örsan.
Tankat energi, fått den ultimata kärleksförklaringen från Carina, nämligen att jag fick ett av hennes 1,2,3,4,5,6....17 Victorias Secret läppklet, med förklaringen: Det här är kärlek!!! I love you always darling!!

Jag har ätit den godaste lasagnen ever, TACK Ullis!! Freddan skulle prova surströmming för första gången idag, de var goa nog att vänta tills vi andra ätit den goda lasagnen, men när de öppnade burkarna så var jag tvungen att gå ut för det luktade bajs.... till och med Freddan såg skeptisk ut men åt och tyckte att det var helt ok. Men jag står fast vid min åsikt, hur faen kan man stoppa nåt som luktar så illa i munnen... min premiär lär dröja kan jag lova.

I morgon ska jag jobba första passet på mitt nya jobb...Spännande.

Kärlek!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar