Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

lördag 14 april 2012

Olika ljud!!

Sitter i soffan och kollar morgontv och dricker kaffe, mysigt!

I andra soffan sitter Freddan och snarkar som bäst, vid bordet sitter killarna och spelar nåt frågespel och babblar, bredvid mig sitter Hannah och tränar på att läsa. Oj där sprang hon iväg och skulle skriva istället. Full fart med andra ord med många olika ljud :)

Vid lunch åker vi över till Carina och Max och myser, käkar och kanske tar ett glas vin. :) Skulle hjälpa C att fixa lite i trädgården... får se hur det blir med det, med tanke på att det SNÖAR. :(

Lite hundträning blir det oxå, kontakt och inkallning med störning står på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar