Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

lördag 2 juni 2012

Kärlek!!

Första lediga helgen sen jag började jobba... sol och värme, hundträning många saker som gör att datorn inte hamnar i första rummet... inte för att jag inte har nått att skriva utan jag älskar den här delen av året och vi praktiskt taget flyttar ut den här årstiden.

Jag trivs som fisken i vattnet på mitt jobb, härliga arbetskamrater och en befriande känsla av att kunna finnas och hjälpa de som behöver.

Freddan fick besked härom dagen att han ska göra sin magoperation den 13/6 istället för i höst som först var tanken, tänk vad media kan påverka.... Freddan ska ju medverka i en serie på tre avsnitt varav det första är inspelat redan, när de ringde häromdagen och frågade hur det gick med operationstiden och Freddan berättade att det var planerat till efter sommaren så sa han i andra änden att det går inte, jag får ringa och prata med dom! Tre dagar senare så kom en kallelse till operation inom två veckor. Så där ja!!!

Nu håller vi tummarna att allt går bra så att vi kan åka till Kalmar och kramas med Jonas och Emma över midsommar, för nu var det länge sen... vi ska även stoppa i Östergötland och hälsa på goda vänner över natten på vägen ner. LÄNGTAR!!

Ska bli kul att få visa hur långt vi har har kommit i träningen, prinsessan och jag:) Just nu är vi i en period där saker och ting trillar på plats en efter en och det känns sååå bra. Man glömmer bort att det tar lite tid att lära känna varandra och emellanåt har jag lite bråttom, men man lär sig hela tiden och att skaffa sig självinsikt är väl en del av lärandet antar jag... Det är en bra hund jag har haft turen att få, och jag är så tacksam.

Jag vaknade en morgon och då kommer Keesha uppkrypande på min mage, och solen fångar henne på ett sätt som beskriver vad denna varelse betyder för mig. Jag har haft många hundar de senaste åren men ingen som tagit mitt hjärta som denna.

Kärlek!!

2 kommentarer:

  1. Vad ska han göra för magoperation? Behöver inte svara om du inte vill. Efter som jag själv lever med en mag- och tarmsjukdom. Hoppas allt går bra.
    Är som dig flyttar nästan ut på sommaren :-)

    SvaraRadera
  2. Han ska göra en gastric bypass..

    SvaraRadera