Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej nyss fyllda 35år, jag är gift och har sju barn, fyra egna varav en ängel i himlen och tre bonusar. Vi bor i ett litet mysigt hus på landet med våra tre älskade hundar. För åtta år sen förändrades mitt liv, jag mötte min man och min stora kärlek samtidigt började en resa som jag inte skulle önska min värsta fiende, men är ändå tacksam på något sätt för jag har blivit ödmjuk inför livet på ett sätt som jag inte skulle varit annars.

söndag 1 januari 2012

Ett Gott Nytt År!

Vi har firat in det nya året med goda vänner från Borensberg. Fyra vuxna, åtta barn och fem hundar.... på 105 kvm, allt går bara man vill :). God mat, gott dricka, härliga promenader, en bra helg med andra ord. Vi skippade smällare i år, vi har inga skotträdda hundar men ändå, sex killar mellan 9-12 år var inte lika glada :(

2011 var inget höjdarår för vår familj, men med nya drömmar och mål så siktar vi med full fart mot 2012. Jag avslutar min utbildning till sommaren, och har lite planer vad jag ska göra efter det. Delar av planerna omfattar hundar, Surprise.
Vi väntar även besked från patientförsäkringen, jag samlade styrka i höstas efter Freddans senaste sjukhusvistelse, att anmäla sjukvården som efter en grym felbehandling höll på att kosta honom livet, för andra gången. Nu ska vi inom den närmsta tiden få besked om vi får ersättning, vilket skulle underlätta en smula.

Kanske 2012 is the shit!!!
Ta hand om varandra, se din familj och dina vänner, det behövs inte mycket för att man ska göra någon annans dag.

Gott Nytt 2012. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar